DJ Orion (YleX, Finland)

Recommended techno cuts: Psyk, Peter Van Hoesen – Falling (Peter Van Hoesen Remix)


January 6, 2019

Psyk, Peter Van Hoesen – Falling (Peter Van Hoesen Remix) (Voiceprint Remixes)
Listen on Spotify

Finnish National Radio YleX Friday Night 19:00-22:00
đŸŽ” Spotify Playlist
đŸŽ” Uuden Tanssimusiikin Lista – Areena
đŸŽ” DJ Orion – Areena
đŸŽ” Biisilistat

Next time live
09.02.2019
Private, Fööni, Helsinki



Radio


On air every Friday on YleX, Finnish National Radio at 17:00-22:00 Finnish Time (GMT +2).
#Disko2000 17:00-20:00
#DJOrion 20:00-22:00.
See tracklists.
Soundcloud


Orion – Hitze 10967 (Original mix) [Absence of Facts]


Orion – Hitze 10967 (Original mix) [Absence of Facts]

With its roots firmly in the relentless techno of the ’90s, Absence of Facts presents modern analog-inspired tracks that have been handcrafted and carefully selected in Helsinki, Finland.

Hitze 10967 is a two-tracker with attitude from Absence of Facts main man Orion. The main track is a hypnotic groover with lively drum programming and the second track, “Point of Fact” takes a more housey route.

Written and produced by Juska Wendland
Mastered by Phonogenic Audio
Recorded in Kreuzberg, Berlin
© Absence of Facts 2018

Link: Soundcloud

â–ș All Soundcloud posts


Youtube


Video: Orion – State of Exception [Absence of Facts]

Orion – State of Exception [Absence of Facts]
With its roots firmly in the relentless techno of the ’90s, Absence of Facts presents modern analog-inspired tracks that have been handcrafted and carefully selected in Helsinki, Finland.

State of Exception, written by Absence of Facts head Orion, is a no-nonsense techno track that works both as a full length banger or as a creative loop tool.

Written and produced by Juska Wendland
Mastered by Phonogenic Audio
Recorded in Kreuzberg, Berlin
© Absence of Facts 2018
Youtube Link

â–ș All Youtube posts
Featured blog post


2018 oli parempi kuin 2015.

tl;dr – Vuonna 2015 oli kaksi hyvÀÀ keikkaa. Vuosi 2018 oli vĂ€hĂ€n parempi.

TaaksepÀin ei pitÀisi hirveÀsti kurkkia, mut viime vuosi oli hyvÀ muistutus kuinka nopeasti jutut menee ÀÀripÀÀstÀ toiseen. Koko vuoden 2015 aikana mulla oli yhteensÀ kaksi hyvÀÀ ja onnistunutta keikkaa (ja _monta_ rimanalitusta). Vuoden lopulla tÀÀ larppi ei enÀÀ hirveÀsti kiinnostanut.

Ja sit heti perÀÀn tuli 2018 ja sen ekat 40 pÀivÀÀ, jotka pyörÀytti kaiken ympÀri. Oli uudenvuodenkeikka Kansalaistorilla 75000 ihmisen edessÀ (juu, jÀnnitin), perÀÀn loppuunmyyty Hello2018-b2b Orkidean kanssa, Uuden Tanssimusiikin Listan starttaus YleX:llÀ. sessiot Cari Lekebuschin studiolla Tukholmassa, konemusaseminaari ja oldskool-rave -setti 26 Years of Dance -risteilyllÀ, Helsingin Sanomien huomioima 10-vuotisjuhla radiossa ja loppuunmyyty Point Breakin Kuutio-eventti Musiikkitalossa.

Ja oltiin vasta helmikuussa.

Loppuvuosi onneksi hitusen vĂ€hemmĂ€llĂ€ vauhdilla, mut siellĂ€ mm. Kaupunginmuseon Helsinki Clubbing -nĂ€yttelyn The Circus -osuuden kasaus, levyjensoittoa aamu-TVssĂ€ Alaskassa, YleXPop Vaasan torilla, muutto Berliiniin ja 10 viikkoa ulkomaanradioo, trancekeikka(!) Ă„Ă€niwallissa(!!) Classical Trancelationsin jatkoilla, muutto takaisin Helsinkiin, perjantain ohjelmien nouseminen YleX:n toiseksi kuunnelluimmaksi Areenassa, 10 sinkkujulkaisua sekĂ€ se Tukholmassa alkuvuonna tehty vinyyli, joka kerĂ€si kolme TOP100 -sijoitusta Beatportissa. Efon ja kumppaneiden tekemĂ€t joulupĂ€ivĂ€n umpitĂ€ydet teknobileet Pleasurekraftin kera sekĂ€ lopulta tÀÀ yllĂ€ olevan kuvan sÀÀnpieksemĂ€ uudenvuodenplĂ€jĂ€ys Senaatintorilla ja sen jĂ€lkeinen loppuunmyydyt Hello2019-soitot, jonka jĂ€lkeen loskassa kotiin tsygĂ€illessĂ€ oli melko tyhjĂ€ olo. Mut eri tavalla kuin 2015.

TĂ€tĂ€ riemua ja energiaa on ollut ilo huutaa ulos perjantaisin radiossa. 2018 todentotta antoi enemmĂ€n kuin otti – nyt sit vuonna 2019 on mun vuoro jakaa hyvÀÀ kaikin voimin eteenpĂ€in. Saa tulla hakemaan.


â–ș All featured posts